lunes, 1 de octubre de 2007

Feina nova i fantasmes



He començat la feina nova. Per si voleu fer una mica el xafarder, aquesta és la seva pàgina web. http://www.freemans.com.
De moment, la feina em va molt bé i la gent és encantadora. Les fotos són de l'edifici a on treballo. Un edifici vell, de fa 100 anys, fosc, amb molts passadissos estrets, llargs i poc iluminats, moqueta per tot arreu, sales plenes de roba, desendreçades i poc transitades, i... amb fantasmes!!
Si! Aquesta va ser la meva benvinguda a la feina. L'edifici està encantat, o això diuen. L'empresa es va establir, a on ara es troba, fa més de 100 anys, hi ha treballat molta gent i han passat moltes coses. L'edifici va ser un refugi durant la segona guerra mundial i els van bombardejar, es veu que hi va morir molta gent. Després hi ha la història, de fa uns 20 anys, de la dona de la neteja, que va tenir un affair amb un treballador del magatzem, i que quan el seu marit es van enterar va anar a l'empresa i va apunyalar a l'amant que va morir allà mateix, a l'edifici!! La senyora de fer feines encara hi treballa, diuen que es nega a jubilar-s'he, perque encara es comunica amb el fantasma del seu amant.
Històries vàries per no dormir... I opinions de tot tipus, que si han vist el fantasma d'una dona vestida dels anys 40 al water, que si els fantasmes es troben a l'ala sud de l'edifici, una zona que ara per ara ningú utilitza, que si hi ha portes que s'obren soles sense corrents d'aire...
L'altre dia anava al lavabo, i em vaig trobar 3 nens al passadís, podrien haver sigut els protagonistes de la peli de "Los Otros", pàlids i amb ulleres, vestits amb uniformes de cole. Em miraven fixament i sense massa expressió a la cara, em vaig fer un susto!! I vaig pensar... Actua normal, "Hello!", no em van contestar, només la nena més gran em va fer un mig somriure. Quin cague!! Vaig entrar corrents al water, esperant no trobar-m'he a la senyora dels anys 40. No hi era. Al sortir els meus 3 amiguets tampoc hi eren...
No sé qui eren els nens, però em nego a preguntar a ningú si tenen 3 fills que semblen fantasmes!!

6 comentarios:

Charlie dijo...

ois ois ois ois ois
vols dir que has anat cap a millor?

si se t'apareix en Freddie Mercury dona-li records!

(podrien canviar el nom per freephantoms no?)

Otger Cataló dijo...

Condesa però si en el teu castell també n'hi han de fantasmes hauries d'estar acostumada, de totes formes, ara que hi penso per Mataró també n'hi han uns quants .. jejeje

Anónimo dijo...

JA ERA HORA!!!!

Collons he mirat X dies la pàgina a veure si actualitzaves...

A veure Laia... el tema és molt fàcil no és q no puguis preguntar si algú té tres nens q semblen fastasmes, és q n'hi ho has de pensar, tens dues possibles respostes:

1) Sí, és tal, amb lo q el pare et fot un parell d'òsties q t'hi cagues... seguint el més pur estil British en quant a educació es refereix... (o sigui 0, q per molt q beguin té no són més educats...)
2) NO... és la pitjor... si ningú té els putos nens "PorlaNocheVeoMuertos" cagunlaputa, ja l'hem cagat, joder, tenim dues possibilitats:
a) Has d'ajudar als nens-fantasma xq puguin anar al seu descans etern...
b) Laia... has pogut escriure el blog... o l'hagut d'escriure te mare,... pq no sabies com el teclat deixava de funcionar amb tu (ja saps, los muertos solo ven aquello q ellos quieren ver..., encara q això tampoc és massa una regla... pq si no els tontos q d'aquests si q n'hi ha, s'ho pensarien massa sovint)

Total... Laia deixa el curro i pillaten un de cuidar corbs a la torre de Londres... q sembla més segur...

Ens veiem aquesta setmana (Et truco per anar a sopar algun dia... ok?)

Gerard Agudo dijo...

A veces veo muertos!!!!

He digues als fantasmes que s'apuntin al Facebook no???

Laia dijo...

Si, si, de fantasmes n'hi ha per tot arreu, no???

De moment no he vist més nens, de totes maneres si els torno a veure els convido al Facebook i després els guio al seu descans etern. jajajaja :)

Tampoc he vist en Freddie Mercury, seria un puntasso!! "I want to break freeeeeeee"

Anónimo dijo...

Els fantasmes no estan a facebook ja q "Si no estàs a facebook no ets ningú..." i els fantasmes... de fet no són ningú no???

Si veus en Freddy Mercuri, preguntali si ha vist, com a mínim, a l'Elvis o si realment està mort... Òstia, de pas pregunta-li si en Jim Morrisson va morir de sobredosis... o el van assassinar...

Gràcies.