lunes, 8 de octubre de 2007

Nou flatmate


L'Alex, el meu company de pis Anglès, se'n va de casa. Tot ha estat molt precipitat, em van enviar un missatge mentres estava de vacances a Mataró per dir-m'he que marxava de casa, avui m'han enviat un missatge per dir-m'he que estigués a casa a les 7.30h perque hi hauria gent que vindria a veure el pis i... ostres si ha vingut gent... 30 persones!!! Ha estat una pesadilla!! A més a més venien en onades, de cop teniem a 10 persones voltant per la casa més nosaltres 5. La gent anava apuntant el nom i el telèfon i els hi demanavem que també escrivissin alguna cosa representativa que fés que ens recordéssim d'ells. Doncs bé, hem tingut comentaris com: "necessito una bicicleta" (no sé ben bé a cuento de que venia això...) o "porto moltes bosses de la compra".
El més dur ha sigut la selecció. Que feiem???? Doncs ens hem hagut de posar quisquillosos, en James ha dit que no volia professors, perque ell ja és professor i passava de tenir un company de pis que fés exactament els mateixos horaris que ell, les mateixes vacances i li portés la feina casa. Doncs bé... N'hem descartat a un 7, he flipat amb la de profes que hi per Londres. Després hem descartat als estudiants, més que res per un tema de pagar impostos, n'hem descartat a uns 5 més. Després ja que hi estavem posats, he demanat no Spanish, si, si, m'he fet la rancia a saco... Però aquí s'ha vingut a aprendre Anglès, no??? Per tant n'hem descartat a 1 i a una Portuguesa de rebot, perque parlava l'Espanyol perfectament. Després hem decidit que gabatxos tampoc, la Sophie va tenir una mala experiència amb un company de pis freakie que era Francès i els hem ficat tots al mateix sac, amb això n'hem descartat 4 més.
Després ja no sabiem que més inverta-nos i hem tatxat tots els que ni ens recordavem de qui eren... John Smith??? Qui coi és??? Algú se'n recorda de la seva cara??? Doncs fora! Potser n'hem descartat uns 5.
I ens han quedat els 8 finalistes. Ha estat molt difícil prendre una decisió. Al final he deixat la elecció al bon criteri de la Sophie, ja que ella va ser la que em va triar a mi, i va triar bé, no????
And the winner is... Joanna Potter (no es diu Potter, pero té un cognom molt semblant que ara no recordo i ja l'hem rebatejat). És farmacèutica, vintitants i Australiana.
Esperem que tot vagi bé, Diumenge ja es trasllada.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Laia:

Et recordo q tens la meva tovallola...

Et recordo q el capDsetmana després del casament ESTIC A LONDON!!! Jejejeje...

Esperem q les Australianes siguin tan bufones com els koales i una mica més "domesticables"...

Petons!!!
PD: Pots comptar q aquest any ens veiem més a England q a Catalunya...

Laia dijo...

Ei!! Tinc la teva tovallola perque encara no l'has passat a buscar. Està a Mataró.
Que vol dir que estàs a London????

Anónimo dijo...

Val ara veig q hauria d'haver posat... "després del casament del Sr.Homs ESTIC A LONDON"...

Com si no ho sabessis... ara no et despistis, eh?

Petonets!!!
PD: La tovallola espero q estigui ben plegadeta. ;P