martes, 4 de diciembre de 2007

Nadal


Si, si... no tinc perdó. Els panellets han fet verdet i estan durs com una pedra... I passem de Tot Sants a Nadal!! :)
Avui hem tingut el dinar de Nadal a la feina. Tota una experiència per mi! Tot eren novetats, a la taula ens esperaven els Christmas Crackers, no n'havia tingut mai cap! M'ha fet una ilusió!! L'agafes entre dues persones, estires i el que es queda la part més gran és el que es queda el regal de dins, un globus, una corona de paper i un acudit... jajaja
El dinar ha sigut com si estigués veient una peli de Mr.Bean. Heu vist el capítol de Nadal de Mr.Bean??? Doncs, igual, igual... Al final hem acabat tots amb corones de paper al cap, inflant globus, llegint acudits i repartint els regals de "Secret Santa", fins i tot una noia de la oficina amablement s'ha ofert a vestir-s'he de Mare Noel... Un espectacle!! Però ha valgut la pena.
El menú també típic, típic, gall d'indi farcit i Christmas pudding.
La gràcia del dinar ha sigut quan m'han començat a preguntar per les nostres tradicions de Nadal, els hi he explicat que Caguem el Tio... Em deien: "Un tros de fusta que caga????" El Tió és una tradició tant nostre, tant Catalana, crec que és una de les millors coses que tenim en quant a tradicions, però avui me n'he adonat que si no has estat criat des de petit amb aquest sentiment pro-tió, es fa difícil d'entendre... Estic segura que a partir d'ara ja no em miraran igual! Sort que no els hi he explicat la tradició del "Caganer" del pessebre. Ara pensant... Mira que en som d'escatològics els Catalans!! :) I doncs que hi farem... A cagar!!!

P.D. Prometo escriure abans d'un mes!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hi Mrs. Codola!!!

Ei... q en 10 hores estic a London... arribem a les 21h!!!

Quan arribi et dic algo...

Ei m'ha encantat el final del teu post... aquest A cagar! ha estat molt sentit... jejejeje
Si ja deia jo q sóc molt tradicionalista... ;P

See you soon!!!

Papi dijo...

Molt bo, si senyora. Un pel arriscat explicar que algunes tradicions nadalenques catalanes es basen en la "defecació", pero suposo que tb forma part del fet diferencial ;D

Charlie dijo...

bon any doncs!!