domingo, 15 de junio de 2008

Gimnas


Si, si... gran novetat!! Primicia!!! Tots coneixeu la meva super faceta esportiva, pero quan l'Alicia em va proposar l'altre dia d'anar al seu gimnas no vaig poder dir que no. La cosa prometia.
Es un gimnas hiper mega pijo que hi ha al meu barri, nomes us dire que pagues £80 mensuals si ets estudiant i £100 si ets treballador, et donen tantes tovalloles com vulguis, xampu, secador, fins i tot tens guarderia gratis! L'Alicia m'hi va voler deixar una estoneta, pero no em van acceptar. Total, que vaig ser la seva "artista invitada" per un dia.
Vam anar-hi a les 3 de la tarda fins a les 7. 4 hores, pero no us enganyare... No em vaig estar maxacant a les maquines! Vam fer una classe de dansa del ventre, una mica de flexions (obligada per l'Alicia), unes piscinetes, un jacuzzi, una sauna, una dutxa i cap a casa! Genial!
La millor part va ser la classe de dansa del ventre... Us adjunto l'escrit que va fer l'Alicia al seu fotolog:

"Ayer fui al gym con Laia. Básicamente íbamos a danza del vientre pero ahí hicimos un poco el pena. Porque a ver, tú vas a una clase para aprender, no para ver a la profe como te restriega por la cara cuánto sabe de danza del vientre. Para eso me voy a una exhibición, te enteras?
Así que la tía puso la música a todo trapo, sin micro y sin nada y se pasó la hora bailando a su bola y tu pues intentando seguir esos espasmos del vientre. La clase era un cuadro porque las japonesas también parecían patos con calambres en las piernas.
Luego nos ve a Laia y a mí sin hacer nada mirando a la profe en plan: -_-‘ yo esto, lista, no lo sé hacer. Esto es cinturón negro de danza del vientre. Y nos suelta: SI NO PRACTICAIS NO APRENDEIS. Y yo: YOTEARRANCOLOSPELOS! Si tú no nos enseñas como vamos a aprender! Mamona! Encima todo el rato bailaba mirándose al espejo en plan: ohh sí cuánto sé, cuánto me quiero y que buena estoy uhmmm yummy! Y al bailar se tocaba el pelo y cerraba los ojos y apretaba los muslos y se movía muy rápido con la pelvis. Momento en que deducimos que estaba teniendo un orgasmo. Encima…"

No tinc mes paraules.

3 comentarios:

Gerard Agudo dijo...

Ja ja ja compte que la pròxima vegada no us faci pagar entrada per veure-la ballar!

Avui tens agulletes no?

Laia dijo...

Agulletes??? Ostres... Sembla que m'hagin donat una pallissa!!!!

Charlie dijo...

Pastón, no?