lunes, 22 de octubre de 2007

Ratatouille


La setmana passada, vam descobrir una rateta a la cuina-menjador de casa. L'he batejada com a Ratatouille, ja que l'Stuart Little està a Burberry.
Pànic, pànic, pànic... Jo enfilada al sofà i un dels meus companys de pis enretirant mobles per trobar-la. Ni rastre.
L'endemà volava cap a Barcelona per passar-hi 4 dies, i vaig deixar com a missió: Liquidar a la rata!!
He tornat del meu cap de setmana llarg i el panorama és el següent: En un raconet de la cuina hi ha una capseta amb matarates i a sobre el marbre de la cuina una nota que diu:

the poison is out
the game is on
hahahahaha
(interpretat com a risa maligna)

Només espero que els meus companys de pis no s'hagin trastocat i ara es dediquin a escriure notes amenaçadores a la rata.

(To be continued...)

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Poder fa efecte, hi ha possibilitats que la rata sàpiga llegir??? sino es aixi aneu malament...jijiji

Unknown dijo...

Joder, joder, joder quin mal rollo! Bé, com diu la Marta, si resulta que sap llegir proveu amb deixar 10 eurets a terra i que foti el camp a berenar...

Laia dijo...

Si la rata sap llegir la porto a un casting per fer Stuart Little 3! :)

Gerard Agudo dijo...

eSTEU FATAL!!!