martes, 23 de octubre de 2007

Regles bàsiques per viatjar tranquil...


En dos mesos he estat 5 de 8 caps de setmana per Mataró, amb raó la gent al final em deia: però tu no estaves a Londres??
Amb tot això, a part d'estar a punt de comprar accions de Easyjet, he après les normes bàsiques per tenir un vol tranquil:

1. Mantenir-t'he a 10 files de distància de qualsevol bebè. Un 99% de les vegades acaben plorant i no hi ha qui els pari...

2. Mantenir-t'he a 2 files de distància de qualsevol nen/a en l'edat del "i perque??", la curiositat pot amb ells i en un dels meus vols vaig haver d'aguantar a una criatura durant 2 hores preguntant-m'he "Are we in the sky???". Coi, nen, anem amb avió, no anirem per terra... I no content amb la meva resposta, gairebé es posava a sobre la meva falda per mirar per la finestra i comprobar que li deia la veritat.

3. Mantenir-t'he a 20 files de distància de qualsevol grup d'adolescents amb barrets mexicans de grans dimensions i que vagin cridant: "Andele, andele!!!", "Arriva, arriva!!!!". Tenint en compte que acabaven de venir d'unes vacances a Barcelona, només em va venir al cap "Colla d'ignorants" i "Quin mal fan a la cultura catalana les botigues de souvenirs de les Rambles"...

4. Mantenir-t'he a 15 files de distància de qualsevol despedida de soltera d'Angleses sortides. Normalment es distingeixen perque porten barrets de cowboy, algun distintiu de color rosa, sigui samarretes, xapes o bandes amb algun logo tipus: "Miss Naughty", són molt escandaloses, fan els primers intents de lligar-s'he al solter de turno de l'avió i no paren de demanar gintonics, encara que siguin les 7 del matí.

5. Mantenir-t'he a 3 files de distància de qualsevol senyor que es digui Matthew. En mig del vol li donarà un atac epilèptic i et fotarà un susto que te cagues!

Ho sé... Sóc una mica rància, però millor comprobar aquestes petites coses abans de triar seient.

7 comentarios:

Charlie dijo...

...i tenint en compte que la gent quan entra a un avió sembla que l'estigui sent perseguida un grup de taurons blancs i consideren els seients "peste alta", es fa "tarea realmente harto complicada" poder escollir.

Anónimo dijo...

Laia...

Jo ho completo amb busca la tipa q estigui més bona i asseu-t'hi a prop... (Emmanuelle va marcar molts nens, aquesta potser només l'entén l'Ivan)...

El tema és entrar quan hagi entrat un 60 - 70% de la plebe... q si no trobes els millors seients... però amb més seguretat seràn els més tranquils...

Però realment estic d'acord amb tot això... i ja fa temps q practico les tàctiques (el q em molesten més... els NENS... quan vaig tornar d London en vaig estar a punt de matar a dos... DE CABRERA)

See you in(?) London on December...

Papi dijo...

Crodolang!!! Crec que lúnica opció que et queda és seure a la falda del comandant!! Creus que és una bona opció?

PD: els taurons blancs, perseguir gent? No home no!!! Llegendes urbanes!!!!(estic molt sensibilitzat amb aquest tema, snif snif).

Laia dijo...

jajajaja Charlie!! "Peste alta"!!!

Bueno, moltes gràcies pels vostres consells.

La opció d'esperar a que l'avió estigui un 60% ple no m'és vàlida, perque llavors em toca seure al passadís i els carritos de les assafates em maxaquen les cames cada vegada que passen, (els que teniu cames llarges, sabeu de que parlo...) a més a més també t'has d'aixecar mínim un parell de vegades perque el teu veí no es pot aguantar el pipi 2 hores!!

Com diu en "Gonsalo" (ja que em permet que li digui així de tant en tant...), la pròxima vegada demanaré lloc a la cabina del pilot.

Anónimo dijo...

Quan vulguis eh, Laia, et pots deixar de queixar... Ets tu qui viu a la super-urbe Londinenca i nosaltres al poblet de la costa Catalana...

Jejejeje... A més, tens un problema afegit... els q pateixen incontinència, no són detectables a priori... jajajaja... Ho saps, només, quan van al bany massa vegades en un vol (em sembla q no he anat mai al lavabo d'un avió)

Existeixen??? Jo només he vist les portes... no hi he vist mai (jejeje gran paraula) res a dins...

Apa, see you...
:*

Papi dijo...

Bona opció, seu a la falda del comandant, i a la que hagin turbulències doncs bé... jejejejeje

Gonsalo (només per la cudu eh?)

Gerard Agudo dijo...

Ja ja ja !!!
Ets massa exigent!!!